17 juni 2013

Och årets finalister är…

I år hade vi anmälningsrekord vilket gjorde att det drog ut på tiden att lyssna igenom alla.
Men här är äntligen de som tagits ut till Lilla Song Contest 2013.

Søs Grytli - Dear Mr President
Philip Göransson - Summer of '69
Alva Boulliant - Mercy
Hanna Ferm - I have nothing
Alice Öberg - If I aint got you
Rebecka Karlsson - Teardrops
Cornelia Ermin - När löven faller
Elin Herlitz - Hometown glory
Linnea Andersson - Skaffa en annan tjej
Alice Lööf - River deep, mountain high

Ps: Detta är inte den ordning ni kommer att tävla i. Mer info om tävlingen kommer här snart.
Följ oss på Facebook för att hålla dig uppdaterad om när nya inlägg kommer: https://www.facebook.com/LillaSongContest

Grattis till er!
OBS: Ni måste bekräfta att ni antar platsen genom att tacka ja i en kommentar till detta inlägg före den 30 juni.
Reservplats meddelas via epost.

9 kommentarer:

  1. Tack snälla ni för min plats i årets lilla song Contest. Jag är tacksam o otroligt lycklig <3 <3

    SvaraRadera
  2. Hanna Ferm17 juni, 2013

    Jag kommer!! Tror det blir jättekul!! :)

    SvaraRadera
  3. Alice Öberg kommer!

    SvaraRadera
  4. Hej Jag Linnea Andersson kommer tjoho

    SvaraRadera
  5. Man tackar. Klart att jag kommer
    Philip Göransson

    SvaraRadera
  6. Vad kul!!! Jag kommer:) // Alice Lööf

    SvaraRadera
  7. Alva Boulliant kommer :)!

    SvaraRadera
  8. Elin Herlitz kommer! Vet ej om hon svarat men hon är jätteglad!

    SvaraRadera