10 juni 2012

Och finalisterna är…

1. Rebecka Karlsson – My heart will go on
2. Klara Kärrman – Rolling in the deep
3. Sally Ingvarsson – Euphoria
4. Lina Alfonsson – Just you (egen låt)
5. Wilma Lagrelius – É det fel på mig?
6. Lovisa Hector – Shark in the water
7. Alice Öberg – Don’t rain on my parade
8. Elin Herlitz – Someone like you
9. Melanie Espinoza Wolf – Utan dina andetag
10. Vilma Davidsson – I’m in love

Grattis till alla finalister. Vi längtar redan efter att få träffa er!
Nu måste ni bekräfta er plats. Det kan ni göra genom att lämna en kommentar i kommentarsfältet i detta inlägg.

Reserv meddelas via mejl.

Ps. Detta är inte ordningen ni tävlar i. Den kommer senare när vi sorterat upp alla presentationer och alla bilder.

Tack alla som anmält sig till årets tävling som inte gick till final:
Om ni bara visste hur svårt det är att sålla bland så många och så bra talanger. Tyvärr har vi bara plats för tio.
Ge inte upp <3

10 kommentarer:

  1. Alice är jätteglad att hon blev vald som finalist och kommer givetvis tll Karlshamn.

    SvaraRadera
  2. Elin Herlitz10 juni, 2012

    Ja gud va kul! Jag kommer absolut att delta!
    /Elin Herlitz

    SvaraRadera
  3. Lovisa Hector10 juni, 2012

    Yes så roligt det är klart jag kommer till Karlshamn! Jag längtar redan! // Lovisa Hector

    SvaraRadera
  4. Rebecka Karlsson11 juni, 2012

    Åhhh galet glad!! Längtar tills vi ses <3 Kram Rebecka

    SvaraRadera
  5. Lina Alfonsson11 juni, 2012

    Ska bli jätte kul!! Ser fram emot det jätte mycket!! Det är klart jag vill delta :D
    Många kramar Lina Alfonsson :)

    SvaraRadera
  6. Ååh vad glad jag blir!! Tack så mycket, kommer absolut! Ses snart! <3 Kram

    SvaraRadera
  7. Wilma Lagrelius12 juni, 2012

    Jätteskoj! Jag kommer utan tvekan. Längtar sååå:)
    Kram Wilma

    SvaraRadera
  8. Å vad kul att jag får vara med!! Såklart jag kommer! Glada hälsningar från Klara!

    SvaraRadera
  9. Melanie Espinoza Wolf12 juni, 2012

    Taaaack!!!!Jag kommer!!!! =))
    kram Melanie

    SvaraRadera
  10. Sally Ingvarsson Kommer!!!!!!!
    Tackar!!!!!!!!

    SvaraRadera